31.1.2011 pondělí

31. ledna 2011 v 16:27 | Janiee |  ** jídelňák... **
pondělí 31.1.2011

snídaně: mistička jogurtu s hrstkou vloček

svačina: jabko

oběd: jabko

svačina: miska ledového salátu

večeře: nic
 

Dietní rady :))

16. ledna 2011 v 20:49 | Janiee |  ** dietky **
Rada č. 1
Zapisujte do deníčku!
Zaveďte si malý deníček formátu A6 či menší, do kterého si zapíšete následující pravidla a na každý den si vyhraďte jednu stránku, kam si zaznamenáte, co jste snědla. To vám zaručí, že nezkonzumujete víc jídla, než je třeba.

Rada č. 2
Sladké minimálně!
Pečivo, buchty, dortíky omezte na 1-2 ks denně. Nemá cenu si tyto pochutiny zakazovat
úplně, protože to bez nich jen málokdo vydrží a když už, tak je hodně lidí nahradí třeba sladkým müsli, které má často daleko více kalorií.

Rada č. 3
Zmenšete přílohy!
Nevyhýbejte se teplým obědům. Stačí, když omezíte přílohu na polovinu normální porce. To znamená místo čtyř knedlíků dva a podobně. Vynechejte ale dochucovadla a dresinky jako je například kečup, hořčice tatarská omáčka.

Rada č. 4
Méně solte a slaďte!
Se solí a cukrem opatrně, mějte stále na paměti, že babiččiny buchty jsou dobré i bez bílé vrstvy na povrchu a i kakaový perník bez cukrové polevy není k zahození.

Rada č. 5
Zelenina - ano, ale s mírou…!
Ovoce a zelenina jsou sice velmi zdravé, ale nic by se nemělo přehánět. 1-3 kousky denně od každého by vám měly stačit.

Rada č. 6
Nepřidávejte si navíc!
Nikdy si nepřidávejte a vyhněte se pojídání drobností. Je lepší si koupit více menších balení než jedno velké. Přiznejme si, že jen málokdo se dokáže odtrhnout od otevřeného balíčku sušenek.

Rada č. 7
Velký nákup jednou týdně!
Jednou týdně zajeďte na velký nákup a vyhněte se sladkostem a brambůrkům. Pamatujte, že to, co nemáte doma, tak to nesníte. Přes týden kupujte jen ovoce, zeleninu a popřípadě pečivo.

Rada č. 8
Nezapomínejte na mléko!
Mléčné výrobky určitě nevynechávejte a denně vypijte hrnek mléka a dejte si jeden tvaroh či bílý jogurt. Máte-li ráda sladké, není problém si výrobek dochutit lžičkou medu.

Rada č. 9
Vyškrtněte sladké nápoje!
Z nápojového seznamu vyškrtněte přeslazené minerálky a nahraďte je vodou, či ovocnými čaji. Máte-li opravdu chuť na něco sladkého, tak si nalijte ovocný džus ředěný vodou.

Rada č. 10
Dodržujte harmonogram!
Snažte se většinu pokrmů zařadit do první poloviny dne a odpoledne jezte už jen lehčí jídla, a to nejpozději do 18 hodin.

Zvládnete to!
Ačkoli se to zdá složité na zapamatování, není tomu tak. Tato dieta vám nezakazuje nic z vašich oblíbených pochutin, jen udává pravidla, jak je jíst v omezené míře. Můžete si pokyny upravit podle svých potřeb a uvidíte, že si na ně časem zvyknete a budete se dle nich řídit automaticky.


 


Dieta na 3 dny :))

15. ledna 2011 v 21:57 | Janiee |  ** dietky **

Pravidla diety modelek

1. den
snídaně: 250g čerstvého ananasu
svačina: 250g čerstvého ananasu
oběd: 1 banán
svačina: 250g čerstvého ananasu
večeře: 1 banán

2. den
snídaně: 3 kivi
svačina: 100g hroznového vína
oběd: 4 kivi
svačina: 100g hroznového vína
večeře: 3 kivi

3. den
snídaně: 200g hroznového vína
svačina: 200g ananasu
oběd: 4 kivi
svačina: 100g ananasu
večeře: 100g hroznového vína a 2 kivi

A co dál?
+ Je třeba dodržovat přesné pořadí jednotlivých druhů ovoce, neboť by se účinky enzymů mohly vzájemně rušit.
+ Denně vypijte alespoň 2-3 litry tekutiny (vodu, neslazené ovocné nebo bylinné čaje)

Kam dál